Time to pretend.

Okej nu ska jag sluta deppa, för livet är ju helt okej.... Eller nåt.

Jag försöker förjäves hitta ny musik att lyssna på, men det är inget som riktigt vill fastna.... Allt känns bara okej. Ingen kärlek, om man säger så. Så tipsa gärna om det finns nån artist/låt/whatever som ligger er extra kärt om hjärtat.

Jag testade ballerina kladdkaka för första gången idag. Det smakade finfint. Fast inte kladdkaka. Men kladdkaka är ju mest kladdkaka på grund av konsistensen och det är ju svårt i en kaka... Men gott var det!

Just nu med en massa saker samtidigt... Har lite för många bollar i luften om man säger så....

Jag...
....lagar jortärtkockssoppa.
....försöker göra en GRYM spellista (lyckas inte).
....bloggar.
....pluggar kemi till mitt prov imorgon.
....spånar till mitt engelska arbete och till mitt svenskatal.
....håller på att svimma av ont-i-magen.
....äter ballerinakladdkaka.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Lyssna på:

Vive la Fete

Yelle

The yeah yeah yeah

Band of Horses

MGMT

Kate Bush

Fleet Foxes

Montt Mardie

Tracy Chapman

Elin Ruth Sigvardsson

The bird and the bee

Regina Spektor

Jimmy eat world

och La Rocca



Okidoki?

2010-03-16 @ 20:59:39
URL: http://aenigma.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin