Frustration.

Jag är kanske den sista i världen som blir introducerad till akinatior men jag är helt beroende. Har hållit på med det hela morgonen och typ hela natten. Det är inte bra för mina betyg det här...

På senare tid har jag upptäckt att jag är expert på att hitta på mina egna minnen. Minnen som blir så verkliga att till slut är det som jag varit där. Jag försöker verkligen öva bort det här men jag gör det utan att tänka på det... Det är alltid lika konstigt när jag sen upptäcker att jag inte alls har gjort något som min hjärna trott att jag gjort.

Just nu känns det som jag hela tiden lever i något mellanting mellan dröm och verklighet. Det kan bero på att jag har lidit av sömnbrist sen jag gick i femman, det börjar ta ut sin rätt. Speciellt när jag är ute och går ensam, om jag ska till affären till exempel, då fattar jag knappt om jag är vaken eller var jag är.

Det är lite bättre om jag har vänner med  mig, för mina vänner är realistiska. Vilket inte människorna i mina drömmar är. Men då blir det himla konstigt när mina vänner då och då gör oväntade saker. Drömmer jag då?

(bild)

Kommentarer
Postat av: kim

förstår vad du menar!

2010-05-16 @ 13:51:40
Postat av: kim

förstår vad du menar!

2010-05-16 @ 13:51:45

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin