Spotifyspellistor som förtjänar folk som lyssnar på de.

Jag har precis suttit flera timmar på min vårdcentral, nu ska jag plugga resten av kvällen... Känns sjukt ovärt med tanke på hur underbart väder det är ute! Men ett blogginlägg har man ju alltid tid med, eller hur! Fast jag fuskar, jag skrev det här igår kväll. Puss på er, gå ut och njut av solen nu!

Tidigare skrev jag att det inte var någon som lyssnade på de spellistor som jag tycker är de bästa. Här är några av de som jag tycker är värda lite  fler lyssnare. Bara så ni vet!

rätt så rätt. Helt seriöst ett av mina mästerverk om jag får säga det själv. Min personliga favorit

Filtar, te med honung och musik. Bara sjukt grym

En tår nerför kinden. Bara de allmänt finaste låtarna som har gjorts typ.

I must belong somewhere. Jag kan lyssna ihjäl mig på den här spellistan

Dåliga vanor. En av mina äldsta spellistor som jag fortfarande tycker är en av de bästa jag gjort.

Rubiks kub Jag blir bara så galet galet glad av den här spellistan

Du och jag... Det här är också en av mina favoriter! Fast jag har nästan lyssnat sönder den lite...

En stor blå tavla. Låtar med coola tjejer

Nu kommer natten. Bara allmänt bra låtar


Kommentarer
Postat av: sofia

jag tar nästan alla dina spellistor, känns bra att jag har en egen musiksmak.....

2010-05-20 @ 16:12:12
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: Tove

Sv: JA!! Det har du rätt i, tänkte inte på det.

2010-05-20 @ 19:42:13
URL: http://thisistoves.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin