Tänkte bara såhär på kvällen att ni skulle få en liten present.

Adrenalint rusar fortfarande runt i min kropp på 169,5 centimeter efter den galet peppande träningen jag var på tidigare ikväll. Nyss bröt jag stora bitar knäckebröd, tog bregotts smör med havssalt i - som kanske är det godaste smöret jag vet - på och toppade med lite parmaskinka. Struntade i att jag har ett matteprov som jag verkligen borde plugga till och gjorde en vårspellista till alla söta människor därute. Den tänkte jag att ni ska få nu, som en liten present här på kvällskvisten.

Vår vår jättemycket vår!

(Ps! Det kan vara vissa låtar som ni inte kan lyssna på för de finns inte på spotify utan är tagna från min dator, men om ni jättegärna vill ha de kan ni väl skicka ett mail ([email protected]) så kan jag skicka de låtarna till er, puss )



Kommentarer

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin