Saker man kan göra på sitt sista höstlov.

  • Ordna alla böcker i sin bokhylla efter färg.
  • Nåla fast sin trollkarlshatt på väggen.
  • Dricka massor med kaffe och äta kaffekyssar till.
  • Följa med sin (snart femtonåriga) lillasyster till cityterminalen för att visa vägen.
  • Åka ut till Myrorna i Ropsten och köpa två tjocka tröjor och ett mathable (alfapet fast med matte istället för att man ska skriva ord).
  • Se på Harry Potter 1 tre gånger i rad.
  • Ligga på en hård kökssoffa och titta upp i taket och lyssna på Brott och Straff.
Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Joseph

Trodde jag skulle få tuffa tips här. Men jag kan ju inte följa någon syster till någon cityterminal heller.



Pank, ensam och ledig är man. Vad att göra.

2010-11-03 @ 18:18:40
URL: http://josephpollack.wordpress.com
Postat av: Windsoul



Or you can talk to a boyfriend forever on skype, and wish to die since he is not here.

Make this very weird new blog design.

Watch three different movies the same day.

Tell yourself that you really really should study but read this wonderful poetry book instead.

Get your class photo.

Try to redecorate your room but remain focused on new Lanvin <3 H&M collection.

Go to H&M.

Decide you want to marry the salesman because he is drop dead gorgeous and speaks Swedish with a funny accent but so do you.

Smile on your way home because it is sunny and you are warm in your scarf and the kid next to you just hugged its grandmother.

2010-11-03 @ 18:26:21
URL: http://windsoul.blog.com
Postat av: kajsa

Jag ser Myrorna i Ropsten lite som mitt Myrorna. Det är ju så nära mig!

2010-11-08 @ 18:01:06
URL: http://www.aenigma.se

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin