Avada Kedavra.

Just nu är mitt liv som ett stort stressat trassligt garnnystan, och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja för att reda ut och ta tag i allt. Lite samma sak gäller den här bloggen. Jag har så mycket saker som jag vill berätta för er, och så mycket saker jag vill skriva om. Men det kommer inte riktigt ut. Suck, suck, suck. Men ni kan ju hojta till om det finns något särskilt som ni vill/tycker jag ska skriva om så kanske jag känner mig lite mer motiverad att ta tag i det.

Kommentarer
Postat av: Juana

Hur går skolan?

Vad lyssnar du på för musik just nu?

2010-10-11 @ 19:58:11
Postat av: Anonym

mer outfits-bilder!

2010-10-12 @ 10:10:47
Postat av: matilda

åh vad din header är mysig. varm i magen mysig, och ananrs tycker jag att bloggne är perfekt bra precis som den är faktiskt. puss

2010-10-12 @ 22:15:12
URL: http://somsnus.blogg.se/
Postat av: spacetime

det är så ibland, men det är okej

2010-10-13 @ 17:40:04
URL: http://spacetime.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin