Lördagen den 25e september 2010.

Hade egentligen tänkt spendera dagen med att plugga till mitt nedrans kemiprov som jag ska skriva på måndag. Men min far lyckades istället lura iväg mig in till Hornstull och Vintagemässan, men det var så attans mycket människor att vi försvann ganska fort. Istället åkte vi ut till kungens kurva och heron city. Det är nog ett av de mest deprimerande ställena som jag vet. Ni som inte bor i Stockholm vet kanske inte vad jag menar för ställen, men jag skulle tippa på att ni har något liknande någonstans i närheten. Det är nämligen bara ett stort stort område med massa stormarknader och tråkiga affärer. Allt känns bara stressigt och opersonligt. Allt går som på löpande band. Ush. Jag hatar verkligen det stället... Jag har aldrig riktigt förstått nöjet att gå runt bland gigantiska parkeringar med bilar och människor överallt. Där det luktar asfalt och avgaser. Där alla affärer bara säljer standardsaker och all personal ser helt superutråkade ut.
Ikväll kommer mina favoritflickor hem till mig iallafall. Ibland är det tur att det finns så fina människor här i världen.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag har varit på heron city en gång. I våras. vi var på ikea, skulle kika på något på media market och vi slukades av heron city. det var horribelt. jag förstod liksom inte meningen med hela bygget.

2010-09-27 @ 19:25:47
URL: http://www.aenigma.se

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin