"Well, you know, like, I don't really give a fuck what the general public think."

Livet springer vidare med en himla fart! Hinner knappt med att tänka. Men jag antar att det är så det ska vara när man är 17. På filmbloggen har det förresten kommit upp några nya filmer som jag tyckt till om. Klicka här för att kolla in det.

Tänkte göra en liten lista, för det gör jag ju faktiskt inte så ofta:

Veckans borde göra men gör inte: Skiva CV
Veckans gör men borde inte göra: Slösurfa på internet efter fina bilder
Veckans film: Fanny och Alexander
Veckans vill ha: Mer tid. Hinner inte med allt jag vill göra.
Veckans tweet: Jonas Gardell - Dagens politik: Plockar Göran Hägglund sina ögonbryn själv eller får han hjälp? Och i så fall, drar han av det som hushållsnära tjänst?
Veckans spotifyspellista: Musik från filmer, min nya spellista med bra musik från bra filmer.
Veckans obsession: Djuransiktsmaskar
   
  


Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha, hägglund och ögonbryns-rutavdrag xD gjorde min dag :')

2010-09-07 @ 21:31:59
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag har faktiskt precis skrivit om min gamla CV. Två olika versioner också. Lär bli en tredje. Man behöver ju liksom olika för olika jobbsök. Men. Sånt kan vänta. Alldeles säkert.

2010-09-08 @ 22:01:50
Postat av: kajsa

Bajskorvsdator som inte sparar mina uppgifter. Min kommentar där sist.

2010-09-08 @ 22:02:30
URL: http://www.aenigma.se

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin