Greger

Idag var jag hos Greger och vi red ut på en extremt mysig tur i skogen! Jag kände mig så galet lycklig då för allt var så fint! Jag kommer sakna Greger.... Något som jag provade idag var att sjunga jättehögt samtidigt som man rider. Det var verkligen ASNICE! Det har jag aldrig gjort förut så det får bli dagens nya sak! Det är så sjukt härligt att bara sjunga hur falskt och högt man bara kan för man vet liksom att det inte finns någon som kan höra en! Dessutom upptäckte jag en ny ridväg idag där det fanns en runsten och världens finaste utsikt. Oturligt nog hade jag bara med mig mobilen...

Nu ska jag snart iväg på 80års-middag för min farmor. Skoj skoj!



Kommentarer
Postat av: Malin

ASNICE?? nä.. asfancy ;P

2009-05-09 @ 21:24:56
URL: http://osociiial.blogg.se/
Postat av: Moa

haha förlåt malin!! jag glömmer hela tiden!! XD

2009-05-10 @ 21:41:28
URL: http://alfapet.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin