Dancing the whole way home.

På måndag börjar vårt näst sista höstlov. Lite skrämmande. Jag har inte riktigt fattat att det redan är lov känns det som... Men det här lovet ska utnyttjas till fullo! Om nån vill leka med mig nån dag kan ni ju slå en pling.

I början när jag bloggade skrev jag ett inlägg om låtar som bara får mig att vilja dansa galet på gatan. Och när jag satt på tunnelbanan här om dagen så kom jag på en idé. Varför kan man inte införa speciella danstunnelbanor? Tunnelbanor som har stångar överallt och bänkar här och där. Tunnelbanor där alla kan gå runt med sin egen musik i öronen och dansa loss utan att nån bryr sig. Tunnelbanor där det är okej att det  ballar ur.

Hur underbart skulle inte det vara? Jag ser framför mig människor i olika former, färger och stilar som bara helt släpper loss till musiken. Och ingen bryr sig om hur fult man dansar. Skulle inte det vara den mest perfekta starten på dagen; att dansa igång kroppen!

SL borde allvarligt talat ta och innföra en danstunnelbana!

Jag tänker mig det ungefär såhär, fast ännu mer crazy!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaa

vilken rolig design du har gjort!

Lite smått klockren ;P



mailade frågorna till Jonas igår, bangade lite och struntade i att skriva "sten"kul ^^



ha ett underbart lov <3<3

pussar

2009-10-24 @ 23:01:02
Postat av: Moa

man tackar man tackar!



Men det var ju det som var det roligaste jue!!



Du får också ha det underbart!! Sola massor åt mig! ;D

2009-10-24 @ 23:10:29
URL: http://alfapet.blogg.se/
Postat av: bexi

Eller så dansar man olagligt när tillfällena ges och en massa människor samlas för att just dansa. Om man har tur så får man springa ifrån poliser och väktare också :D

2009-10-29 @ 19:23:31
Postat av: Moa

Haha jo så kan man också göra! XD

2009-11-01 @ 10:46:30
URL: http://alfapet.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin