Hej hej hej!

Jag har inte skrivit här på ett tag, för helt ärligt har jag varken haft tid och lust. Men det här är de senaste filmerna jag har sett och lite kort vad jag tyckte.

Gudfadern (nej, jag hade inte sett den tidigare. Och jag tyckte bara den var otroligt överskattad. Okej den var verkligen inte dålig, ´tvärtom. Men så jävla bra som alla sagt att den är var den fan inte. Betyg: 4)

Det femte elementet (den här älskade jag. Shit pommes frittes vad härlig den var. Nästan allt jag kräver för en bra film hade den! Betyg: 5)

Garden State (jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den här filmen. Jag älskade alla små detaljer i filmen. Men jag tyckte inte alls om filmens helhet. Jag förstod aldrig under filmen riktigt vad de ville komma till. Men den var ändå sevärd. Betyg: 4)

Mary and Max (leranimerad film som var helt otroligt fantastisk. Älskade varenda microsekund. Se den nu! Betyg 5)

Himmel över Berlin (jag skrev ett inlägg om den här filmen, men det har försvunnit... Men en bra film! Fast jag var nog lite för trött när jag tittade på den för att kunna uppskatta den till 100%) Betyg: 4)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0