Voddler.

Jag skaffade Voddler (som är typ som spotify fast för film) för väldans länge sedan, ungefär när det kom. Efter att ha haft otroligt höga förväntningar på det så blev jag vansinnigt besviken. Då fanns det bara riktigt riktigt usla filmer om man inte vill betala. Det gjorde att jag blev helt otaggad på Voddler och glömde bort mitt konto ända fram tills nu. Och idag var jag inne och tittade på filmutbudet igen, och jag blev faktiskt glatt överaskad. Trots att man fortfarande måste betala för de flesta bra filmerna, så har utbudet med gratis film blivit mycket bättre! Till exempel så kan man se the squid and the whale, elephant, 8 1/2, och massvis med Charlie Chaplinfilmer.

Ett litet tips till alla er där ute. Jag är osäker på om man fortfarande behöver invites för att få vara med på voddler, om så är fallet kan ni hojta till om ni vill ha för jag har nog några jag kan ge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0