Hänt på sistone.

Hej, det var ett tag sen vi pratade. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det, men ibland rullar det bara på lite för fort med allt för att man dessutom ska orka skriva ner alla sina tankar. Men om 33 dagar så står jag med en vit mössa och sjunger om lyckliga dar, och efter det så ska bloggen verkligen få lite mer tid. Men fram tills dess kan jag inte lova någon fantastisk uppdatering. Men senaste tiden har jag i allafall....
.......börjat jobba.
.......dansat på studentskivor utklädd till bland annat Ringo Starr och Egypten.
.......blivit utnämd till klassens "I don't give a fuck"
.......varit i London för första gången.
.......behövt plugga varje dag. Men knappt gjort det alls.
.......panikat över framtiden.

Här är lite allmänt fina saker just nu förresten:

Mina spotifylistor MARS 2011. och Plusgrader - APRIL 2011.

Vår skolkör sjöng himla fint på vår mösspåtagning.



Den här neonskylten. Tänk att ha den utanför sitt fönster!



Vi hörs snart.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Fint att ha dig tillbaka!

2011-05-12 @ 22:18:33
URL: http://www.aenigma.se
Postat av: Fanny

tack fina du, det värmer!

2011-05-13 @ 18:49:55
URL: http://magicmirror.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin