T-rex och spinning

Om ni inte visste det så går jag natur på Kärrtorp med profil mot biologisk forskning. Vi har under året hållit på med ett s.k. expertprojekt där vi ska bli "experter" på ett valfritt område. Jag valde Tyrannosaurus Rex. Det börjar jag sannerligen ångra nu! Vi ska nämligen skriva en minst fem sidor lång rapport om det som ska vara klar om några veckor, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva! :S 

Det är verkligen så stört ointressant så jag spyr snart och dessutom har jag ingen som helst disciplin så jag kan sitta och bara skriva. Det går bara inte!

Ja, ja. Jag ska sluta klaga nu! Imorse var jag på ett 45 minuter långt spinningpass. Och jag har kommit på att jag verkligen älskar spinning! Jag blir så galet pepp av att sitta och cykla i takt till musiken samtidigt som vår härliga instruktör Veronica skriker ut uppmuntrande ord! Jag kan bara inte låta bli att le, sjunga med i låtarna och öka motståndet så man får lite mer utmaning. 

Det som däremot är lite jobbigt efter att jag tränat är att jag blir så extremt hungrig! Det är helt galet. Jag skulle kunna äta upp en hel ko! Jag blir dessutom alltid sugen på McFlurry med daim! Fast jag har faktiskt kunna hålla mig varje gång från att köpa det! Min självkontroll är hyfsat bra i vissa lägen! 

Nu sitter jag och kollar på nån svartvit film som min pappa har satt på, Havets hjältar (captains coutageous). Den är lite rolig. Hittills i alla fall :)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, har du en blogg?! :D Va kul! Ja, han är sådär snygg att jag inte ens kan fatta hur snygg man kan vara liksom. Fast personligen tycker jag bara han är snygg som Anakin Skywalker, inte så värst i verkligheten... men som sagt, FY FAN va olagligt snygg han är i Star Wars. ;)

2009-04-19 @ 17:05:15
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin