Virrig...

Idag har vart en ganska bra dag. Ska inte trötta ut er med vad som hänt, men det har vart bra!

Något som är mindre bra är däremot att jag är så fruktansvärt virrig! Jag vet knappt vad jag heter just för tillfället. Jag vet verkligen inte vad det är med mig... I morse glömde jag hälften av mina saker hemma, vilket resulterade att jag fick skriva min svenskaredovisning på post-it-lappar. Och igår gjorde jag något hemsk... Jag vet knappt om jag vill erkänna det för jag har så galet dåligt samvete! 

När jag gick i högstadiet var jag extremt fokuserad och glömde aldrig något; min lillasyster däremot glömde saker så det räckte för oss båda! Men nu har jag verkligen inte koll på några av mina saker... Jag har glömt mina nycklar galet många gånger, något som aldrig hänt tidigare! 

Kanske är det bra att jag ska till doktorn på torsdag... Kanske de kommer på vad det är för fel med mig! För såhär kan det verkligen inte fortsätta. Det är extremt påfrestande!

Nu ska jag strax iväg... Känner mig sådär lagom pigg efter att ha varit i stallet, men jag får väl tagga till lite... Tänk positiva tankar!

Puss

ewh

Kommentarer
Postat av: Malin

vad gjorde du för hemskt?? :P

2009-04-25 @ 15:38:45
URL: http://osociiial.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin