Allmänt som senaste tiden har bjudit på.

  • Jag har förstått varför Stockholm är en så himla himla skitig stad. Det finns ju inte papperskorgar på nästan något ställe. Jag gick längs söder mälarstrand förra helgen och ville slänga mitt glasspapper. Jag fick gå i 20 minuter innan jag hittade någon papperskorg. Fy skäms Stockholm!

  • Min biologilärare tycker att jag ser ut som Boy George, vilket är en sångare från 80-talet som hade ett väldigt androgynt utseende. Min lärare sa "Man visste knappt om det var en tjej eller kille" och tydligen påminner jag om honom. Jag vet egentligen inte om man ska ta det som en förolämpning eller en komplimang... Men jag har bestämt mig att det är något bra, för han ser sjukt cool ut. Som här, här och här. och här och här
  • Jag har kommit in i en läs-period igen, och det är så himla mysigt såhär till sommaren tycker jag! Just nu läser jag Anna Karenina (ja, fortfarande... blir aldrig färdig), En Clowns åsikter, Just Kids, Skynda att älska och så funderar jag på att börja läsa andra delen i Sookie Stackhouse-serien för jag blev precis klar med den första. Men det kanske får vänta lite...
  • Igår gick jag min sista skoldag i tvåan. Det är underbart att det är över, för ett sånt skitår som det här har varit har jag nog aldrig varit med om förut. Nu ska jag njuta av en sommar som jag inte har några speciella förväntningar på egentligen. För när jag har förväntningar så brukar allt bara bli dåligt. Vi ser helt enkelt vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Windsoul

You don't look like Boy George at all.

2010-06-09 @ 22:11:38
URL: http://windsoul.blog.com
Postat av: Anonym

I like turtles!

2010-06-17 @ 01:16:09

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin