Lite upptäckter idag.

  • Att ordspråket "det finns inga dåliga frågor, bara dåliga svar" inte alls stämmer. Det finns otroligt dumma frågor som folk ställer. Det som är ännu värre är folk som ställer dumma frådor fast de vet att de är dumma. Jag får psykbryt. På riktigt alltså.
  • Jag tror jag råkade äta mögel. Jag har mögelfobi. Jag har borstat munnen sju gånger den senaste gången. Det sticker och kliar fortfarande i munnen. Troligtvis är det för att jag borstat munnen lite väl många gånger.
  • Att jag twittrar av absoult ingen anledning. Precis när bloggtorkan iprincip är över verkar min twitter alltså hamnat i en sandstorm i öknen.
  • Att jag verkligen inte kan stava till ordet absolut (se exempel ovan). På riktigt alltså varje gång jag skriver det stavar jag fel. Vad är felet egentligen?
  • Att jag hade mitt sista prov idag. Himla dåligt gick det, men jag kunde ändå inte vara gladare! Och det är bara tre riktiga skoldagar kvar tills jag slutar. Ett sommarlov (mitt sista för övrigt) har nog aldrig någonsin varit mer efterlängtat.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Haha första punkten har jag tänkt på så många gånger, alltså fyfan vad jag skulle vilja strypa människor när de ställer otroligt duma frågor...



sen hatar jag även när man tycker man är smart som komenterar helt självklara saker som egentligen alla bara vet och så tro denna att man är dundersmart, hatar det, speciellt när man kommenterar en reklamfilm eller något annat djupt

2010-06-02 @ 22:22:13
URL: http://lonesomemama.blogspot.com

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin