Okej det blev himla många uppdateringar idag...

Men jag kom på att det finns massa spotifyspellistor som jag inte har gett er.... Så här får ni de!

Jag är bara en tjej som skulle vilja ha ut så mycket mer av livet.
Handlar om hur jag känner mig mest hela tiden. Om hur det känns att bara vara 17, heta Moa och bo i Stockholm och bara längta efter att livet ska börja.

I Walk The Line
Jag vet inte riktigt vad den handlar om... Inget speciellt, men den kändes så himla rätt så ni får  den ändå!

Bara lite allmänt random...
Har jag gett er den här? Tror inte det... Den är himla rolig iallafall!

Och så ska vi inte glömma Nu ska vi dansa tillsammans!
där jag tycker att alla ni ska lägga in era favoritlåtar, för jag vill så gärna höra vad ni lyssnar på!

Pusselipuss, hej för stunden.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Spellistor är så himla trevligt tycker jag, speciellt eftersom jag aldrig orkar göra några egna.

Postat av: Kajsa

Men NEJ! Tänk inte så. Du får bara inte tänka så. Livet börjar inte av sig själv. Man kan inte sitta och vänta på att det plötsligt ska säga niotillfempouff med glitter och rosa ludd. Livet börjar när du säger att det ska börja. Det kan vara lite trögt i början men när det kommer till kritan så är det dina handlingar som styr. Livet ör ditt och du håller det i dina händer. Visst känns skolan ibland som ett fängelse som hindrar en att flyga. Men man kan vara fri även när skolan fortfarande finns och man inte så mycket vet än om vad som händer. Lova mig att du vågar. Vågar allt som leva heter. jag vet att jag låter arg och kanske lite elakt barsk. Men tro mig när jag säger att jag ångrar att jag lät år gå förbi för att jag inte kunde annat än sitta still och vänta.

2010-06-11 @ 00:31:51
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin