Om jag skulle göra en film.

Hej. Det här är ett inlägg som jag länge tänkt göra... Och nu gör jag det! Men inte som jag hade tänkt, utan som en videoblogg istället. Mest för att ingen verkar orka läsa långa texter, och för att jag inte orkar skriva.

Det är en ganska lång videoblogg, men om ni har tid över får ni gärna titta! Det handlar om vad en film jag skulle kunna göra skulle kunna innehålla, med fokus runt soundtracket till filmen.

Så om ni vill höra hur min film skulle vara, titta! Annars kan ni ju gå och göra något annat. Eller så kan ni lyssna på soundtracket här och gissa hur filmen skulle vara! Personligen skulle jag nog säga att det är en blandning mellan "En kärlekshistoria", "Whip it", "Amelie från Montmartre" och nån fjantig tjejfilm.



Kommentarer
Postat av: kajsa

ska kolla så fort jag sett klart DH!

2010-03-23 @ 21:13:33
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: bea

härlig ny header!

2010-03-23 @ 21:57:15
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin