Världen smakar godare idag.

Jag känner mig ganska glad idag! Det är som att världen smakar lite godare idag bara på något sätt! Och imorgon åker jag till Gotland med min klass. Det blir nog fina fisken det!

Jag undrar varför livet alltid blir lite lättare att leva på våren och försommaren...

Jag har en sån fruktansvärd hjärntorka just nu och har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om... Tänkte visa er lite allmänt fina saker istället! Men först så tänkte jag be om en liten sak från er alla söta. Jag vill nämligen hitta mer musik och ni verkar ha sån himla fin smak. Men istället för att ge era tips här i bloggen tänkte jag att vi tillsammans kan göra en spotifyspellista! Jag har lagt in några av mina favoritlåtar just nu och jag tycker ni kan göra detsamma! HÄR KLICKAR NI FÖR ATT LÄGGA IN ERA FAVORITLÅTAR! Gör det nu! Nej NU säger ja!

Och nu till det jag sa tidigare! Här kommer saker som är allmänt fina!

10 rules for being human

Fina bilder



Fina bilder från postsecret




Fina Gifs






Fina videos från youtube


Seriöst finaste musikvideon på länge! Med en underbar låt!



Nog den bästa kortfilmen jag sett! Den är ganska lång, men se hela! Den är sjukt bra!



En tvåreklam!

Kommentarer
Postat av: kajsa

PINGVINBARNET!

2010-05-26 @ 00:15:50
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin