Pyssel pyssel pyssel.

Idag har eftermiddagen spenderats åt att pyssla med en liten sak. Det har innefattat kartong, en gammal t-shirt, strykspray, make-up-penslar för att jag inte hade några vanliga penslar, kladdig färg, ännu kladdigare lim, och massa småpill. Ni ska få se vad fint det blir om några dagar när det är helt fixat.

Ett annat pysselprojekt jag håller på med är att jag är mitt uppe i att göra julklappar till hela min släkt. Alla ska få samma sak men med lite variation... Jag kan ju inte avslöja vad det ska bli här, för det finns ju faktiskt risk att någon råkar läsa det. Men jag lovar att visa er efter jul. Förhoppningsvis kommer det bli lika fint som det ser ut i mina tankar.

Dessutom håller jag på och sy och fixa en massa av mina kläder. Klänningar som behöver göras kortare, hål som behöver lagas. Ja, ni vet såntdär.

Det är egentligen lite knäppt att jag pysslar så mycket just nu, för jag är egentligen inte en speciellt pysslig person. Jag har alldeles för dåligt tålamod, och har megaklumpiga fingrar som får lite lätt panik varje gång de ska pillra med saker. Kanske är det för att jag har överdoserat med inspirationsbloggar på sistone. Eller så är det bara för att min kreativa sida behöver släppas ut ibland. Himla trevligt är det iallafall. Jag tror jag ska fortsätta på den här trenden, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Kim

Är själv i samma anda och funderar på att göra en kristallkrona fast i kartong :S Aja, får se hur det slutar.. Men skulle inte du kunna länka de inspirationsbloggar du läst? Hade vart mycket trevligt att upptäcka lite nytt :)

2010-11-18 @ 21:22:58

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin