Min kropp tog nog ledigt litegrann idag. Mitt sinne också för den delen.

Tja där ute i stugorna med de röda knutarna. Och alla ni andra också för den delen. Jag har så ont i kroppen att jag knappt vet att jag ska ta vägen. Trodde först att det var träningsvärk, men nu tror jag att det mer är någon slags otrolig trötthet bara. Det känns lite som att min kropp har annat att göra idag än att se till att jag kan lyfta mina armar och ben. 

Men idag hade jag tänkt tipsa er om lite bloggar jag gillar. Jag läser så ofantligt många, och jag tycker alla är så himla bra. Därför tänkte jag lite då och då visa vad det är för människor som jag tycker ska få lite extra uppskattning, och som verkligen är värda folk som läser de. 

Ohhboy är en blogg som jag tycker är smått fantastisk. Julia skriver så ofantligt fint och det träffar nästan alltid rätt in i hjärtat. Man blir liksom nästan aldrig besviken över blogginläggen hon skriver. De blir alltid underbara på något sätt.
Aenigma är Kajsas blogg, och dit tycker jag verkligen ni ska titta in. Nu på momangen. Den är full med inspiration, och Kajsa känns så himla vettig (just vettighet, tycker jag annars det ibland är lite ont om i bloggvärlden, och resten av världen också för den delen) och underbar så det finns inte. Dessutom ritar hon så himla tjusigt, och pysslar och massa annat fint.
Tomboy style är en blogg där det är massa bilder och citat från coola personer. Moderna som uråldriga. Det spelar ingen roll. Bara de har sagt något bra, eller är allmänt coola typ. 
Fiction romance är nog min favorit-tumblr just nu. Jag älskar nästan varenda bild som laddas upp där. Hett tips för er som har tumblr. Men självklart kan man ju även gå in och titta där om man inte har det.
http://fictionromance.tumblr.com

Jag tänkte att vi kör fyra bloggar lite då och då, så ni får lite tips. Puss puss.

Kommentarer
Postat av: julia

döööööööööööööör. så FINT av dig.

2010-10-20 @ 12:32:35
URL: http://ohhboy.blogg.se/
Postat av: Fanny

fina tips, tack

2010-10-24 @ 12:33:31
URL: http://www.magic-mirror.se

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin