In the name of love

I vissa perioder så blir jag galet trött på allt och alla. Nu är en sån period så ta det inte personligt om jag ibland blir väldigt grinig.

Något som jag under den senaste tiden funderat mycket på är mina vänner. Vilka är det egentligen som jag känner att jag verkligen tycker om och vilka skulle jag lika gärna kunna vara utan? Det är många vänner som jag verkligen vill behålla, men som det känns att jag håller på att tappa kontakten med, t.ex. många från min gamla skola. Vissa vänner däremot känns det som att jag bara helt skulle vilja säga upp kontakten med. Bara göra slut med. 

Men hur gör man egentligen slut med en kompis? Är det någon som kan svara på den frågan? 


Mysig eftermiddag med Tina i solen och hon kommer döda mig för den här bilden!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte alls ok! :O

2009-04-25 @ 19:49:28
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Tina <3

Tack för den fina bilden hörru! Vi snackade ju nyss om fula bilder på din blogg och vilka som kan se de de ... :O

2009-04-25 @ 21:37:04
Postat av: kajsa

hoppas ja inte e en av dom för ja vill iaf inte förlora dig <3

2009-04-26 @ 02:11:04
Postat av: Moa

Svar: nej du är inte en av de kajsa! <3

2009-04-26 @ 16:06:02
URL: http://alfapet.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin