En orolig själ är en levande själ.

När människor är oroliga reagerar de på olika sätt... Jag reagerar olika vid olika situationer, men om jag sitter och kollar på tv eller film och det händer något som gör mig orolig så gör jag alltid samma sak. Jag börjar nämligen spela snake på min mobil. Jag vet inte riktigt varför men det är som att jag behöver koncentrera mig på något annat så jag lugnas ner lite. 

Den här dagen hände det inte mycket, dock har jag varit på synundersökning och det visade sig att jag hade perfekt syn. Whohoo! Fast jag tycker i och för sig att det är väldigt snyggt med glasögon! Fast jag ser typ ut som Marie Lindberg (ni vet läraren som sjöng trying to recall i melodifestivalen för något år sedan) när jag har glasögon... Inte fancy!


Jag längtar till Tjörn!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Najs bild, fan! :D

2009-06-03 @ 23:19:51
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Moa

Thanx! :D

2009-06-04 @ 08:09:19
URL: http://alfapet.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin