Fy fan vad jag är avundsjuk på alla som tar studenten just nu! Det är fucking 2 år kvar!

Idag har jag varit och firat Tinas syrra Linda som tagit studenten! Jag är så stört avundsjuk på alla studenter! Varför kan inte det där vara jag?? Jag slutar skolan imorgon. Sen blir det sommarschteeek!

Mina sommarplaner:
  • Peace and love!
  • Sola, bada och piña colada
  • Segla
  • Schteeeka!
  • Ligga på min gård och läsa bra böcker
  • Åka till min mormor
  • Inte jobba
  • Träna
  • Snorkla
  • Åka till Tjörn
  • Vara utan internet i 5 veckor
  • Chilla galet i min hängmatta
  • Åta skit
  • Party party party!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååååh, avundsjuuka på hög nivå! :o

2009-06-10 @ 18:01:10
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Moa

Men snart är det vi!!!!!! :D

2009-06-10 @ 18:15:03
URL: http://alfapet.blogg.se/

Det är här du ska skriva:

Ditt ytterst speciella namn
Självklart kommer jag tillbaka!

Mail

Har du också en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback

  • bloglovin